• Hançerli M.Çifte Hamam Cd.Tunç Apt Kat 2 No 52 İlkadım Samsun
  • 0(507)1808328
  • info@playmedya.com.tr

Medya PR

HİZMETLERİMİZ

İLETİŞİM BİLGİLERİ

  • Hançerli M.Çifte Hamam Cd.Tunç Apt Kat 2 No 52 İlkadım Samsun
  • 0(507)1808328
  • info@playmedya.com.tr

E-BÜLTEN

Medya PR

Medya ilişkileri yönetimi konusunda, müşterilerimizin medyada olumlu bir varlık oluşturmalarına yardımcı oluyoruz. Stratejik iletişim planlaması, basın bültenleri ve etkinlik yönetimi gibi hizmetlerimizle müşterilerimizin medyada olumlu bir itibar oluşturmalarına destek sağlıyoruz.

Stratejik planlama kapsamında elde edilen hedef kitle göz önünde bulundurularak, bu amaçlar doğrultusunda hedef kitle ile doğru iletişimi kurabileceğiniz mesajlar ve mecralar belirlenmelidir. İletilecek olan mesaj ise her zaman net ve kolay anlaşılır bir biçimde olmalıdır.

Dijital mecraların seçimi ise medya planlaması aşamasında dikkat edilmesi gereken bir diğer husustur. Doğru dijital mecranın seçimi, hedef kitleye etkili bir biçimde ulaşabilmenin ilk anahtarıdır.

Seçilen bu dijital mecralara uygun araçların yaratılması ise pek çok farklı reklam formatında olabilir. Mastheadler, Pageskinler Banner reklamları, sosyal medya reklamları, arama motoru reklamları ve akıllı linkler bunlara en iyi örnekler arasında yer almaktadır.

Medya planlaması yapılırken tüm bu süreçler sonunda kampanyanın hangi zaman dilimlerinde hangi mecralarda yer alacağının da belirlenmesi yani medya takviminin oluşturulması gereklidir. Banner reklamları uzun süreli yayın olarak planlanırken, Google Adwords tipi arama motoru reklamları ziyaretçi trafiğinin artırılması ve kampanyanın meyvelerinin toplamak amacıyla kısa süreli ve sık olmak şeklinde planlanabilmektedir.

WhatsApp