• Borkonut Niş İş Merkezi B Blok Kat 6 / Samsun
  • 0(507)1808328
  • info@playmedya.net

Medya Planlama

HİZMETLERİMİZ

İLETİŞİM BİLGİLERİ

  • Borkonut Niş İş Merkezi B Blok Kat 6 / Samsun
  • 0(507)1808328
  • info@playmedya.net

E-BÜLTEN

Medya Planlama

Stratejik planlama kapsamında elde edilen hedef kitle göz önünde bulundurularak, bu amaçlar doğrultusunda hedef kitle ile doğru iletişimi kurabileceğiniz mesajlar ve mecralar belirlenmelidir. İletilecek olan mesaj ise her zaman net ve kolay anlaşılır bir biçimde olmalıdır.

Dijital mecraların seçimi ise medya planlaması aşamasında dikkat edilmesi gereken bir diğer husustur. Doğru dijital mecranın seçimi, hedef kitleye etkili bir biçimde ulaşabilmenin ilk anahtarıdır.

Seçilen bu dijital mecralara uygun araçların yaratılması ise pek çok farklı reklam formatında olabilir. Mastheadler, Pageskinler Banner reklamları, sosyal medya reklamları, arama motoru reklamları ve akıllı linkler bunlara en iyi örnekler arasında yer almaktadır.

Medya planlaması yapılırken tüm bu süreçler sonunda kampanyanın hangi zaman dilimlerinde hangi mecralarda yer alacağının da belirlenmesi yani medya takviminin oluşturulması gereklidir. Banner reklamları uzun süreli yayın olarak planlanırken, Google Adwords tipi arama motoru reklamları ziyaretçi trafiğinin artırılması ve kampanyanın meyvelerinin toplamak amacıyla kısa süreli ve sık olmak şeklinde planlanabilmektedir.

WhatsApp